CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Selasa, 15 Mei 2012

Mitsubishi Triton Lite 2.5L Turbo


Mitsubishi Triton Lite 2.5L Turbo 

KEHADIRAN kenderaan pikap, Mitsubishi Triton Lite 2.5L Turbo bukan saja menepati kehendak pengguna yang mahukan jentera untuk kegunaan komersial, malah faktor penjimatan bahan api menjadikan model berkenaan pilihan terbaik.


Selepas diperkenalkan hampir lima tahun lalu, model pikap pacuan roda itu tampil dengan sentuhan enjin baru apabila dipadankan teknologi pengecas turbo untuk meningkatkan kuasa prestasinya. 

Mitsubishi Triton Lite 2.5L Turbo 

Prestasi enjinnya mampu menghamburkan sehingga 89 Ps dan lebih baik berbanding model terdahulu selain didatangkan dengan wajah segar dengan kombinasi rim aloi baru. 

Selain bentuk luaran yang bergaya dan sporty, ruang kabin Triton Lite 2.5L Turbo itu dipadankan dengan warna baru dan papan pemukanya dilengkapi sistem audio pelbagai fungsi. 



Walaupun bentuknya sedikit besar dan lebar, ia mampu membuat pusingan di laluan sempit dengan jejari 5.7 meter.

Ketinggian ruang kargo yang sedikit rendah turut memudahkan untuk mengangkat barangan. 

Ia juga dilengkapi ciri-ciri standard termasuk dilengkapi tingkap berkuasa elektrik, kelajuan sensitif pengilap cermin depan, sistem pusat pengunci pintu dan lampu utama penghidup auto. 

Ciri keselamatannya turut ditingkatkan apabila didatangkan dengan Injap Pengesan Pengkadaran Beban (LSPV) di mana ia berfungsi untuk mengedarkan tekanan brek yang tepat. 

Triton Lite Turbo boleh ditawarkan dengan dua pilihan warna iaitu perak dan putih yang dijual RM65,997.10 ke atas jalan termasuk insurans.



2 ulasan:

  1. harganya pun murah sedikit berbanding saingannya jenama lain.

    BalasPadam

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!