CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Jumaat, 13 April 2012

KFC Thailand Ambil Kesempatan....?????

KFC Thailand nampaknya mengambil kesempatan kepada orang ramai atas kebimbangan gempa bumi yang melanda Aceh Indonesia......
Apa-apa pun KFC Thailand telah membuat pemohonan maaf atas ketelanjuran mereka....harap perkara ini tidak berulang lagi.....

Pengendali restoran makanan segera Kentucky Fried Chicken (KFC) Thailand mengeluarkan permohonan maaf selepas rakyat negara itu mengkritik satu mesej yang ditulis di laman sosial Facebook miliknya.
Mesej itu menggesa orang ramai supaya orang ramai pulang ke rumah dan memesan ayam KFC. Ia ditulis ketika orang ramai panik dan bergegas pulang berikutan berlaku dua gegaran di Aceh, Indonesia yang mencecah kekuatan 8.6 pada skala Richter.
Syarikat itu menulis mesej yang berbunyi: "Cepat pulang ke rumah dan ikuti perkembangan terkini berita gempa bumi dan jangan lupa untuk memesan menu KFC kegemaran anda."
Ia nyata mengundang komen-komen marah yang menyifatkan KFC Thailand tidak sensitif dan mementingkan diri sendiri. Mesej itu kemudian dibuang dan digantikan dengan permohonan maaf.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!