CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Sabtu, 21 Januari 2012

Wow...Sudah Boleh Cash Out Dari Nuffnang

Gembira rasanya dihati setelah lama menanti akhirnya ia kunjung juga. Itu lah perupamaan yang dapat saya gambarkan bertapa happynya saya setelah tengok hasil yang saya dapat dari NUFFNANG





Terima  kasih NUFFNANG kerana telah memberi peluang kepada blog malaysiascore ini yang mungkin tidak berapa hebat antara senarai blog-blog yang ada di Malaysia.

Ini yang membuat saya bertambah semangat dalam berbloging agar blog saya dapat bersaing dengan blog-blog handal seperti.... denaihati, upprofits, puan bee dan lain-lain lagi.

Terima kasih juga kepada mereka yang sentiasa menyokong saya.......

8 ulasan:

  1. Wah..tahniah. Dapat gak merasa duit nuffnang eh. Aku belum lagi...haha.
    Ada yg cakap nuffnang ni pilih kasih. Tapi bagi aku...sbb blog aku hampeh sbb tu duit x masuk..haha. BTW tahniah bro..kipidap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mr bukit....mungkin ada syart yang tak lengkap tak...cuba tya nuffnang.

      Padam
  2. Tahniah..segala usaha berblogging akhirnya berbalas.. ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq..nie semua atas tunjuk ajar kau jugak..terima kasih

      Padam
  3. Mmmg rasa puas walaupun sedikit,kalau dapat BE tu lagi lah best :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup, betul tu azman ni salah satu perangsang untuk terus berbloging

      Padam
  4. untung la boleh cash out.. huhu

    BalasPadam

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!