CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Sabtu, 25 Jun 2011

Aku Seorang Blogger l Aku Seorang Blogger l Aku Bloggers

Aku Seorang Blogger 


Assalammualaikum semua,

Kepada yang telah, sedang dan akan mengikuti contest SEO Aku Seorang Blogger, buat duit dengan blog dan tip bloging terbaik yang dianjurkan oleh 2daybloggers.com .

Bersama rakan-rakan yang seangkatan dengannya seperti blog upprofits,  lepak, broframestone, MJ, MySuperKids, Muje, Puan Bee dan Ellen dan hadiah yang ditawarkan dalam contest SEO aku seorang blogger ini bernilai RM 2,000.00 banyak tuh....
aku seorang blogger
aku seorang blogger

Nak tahu tak...??? Bagaimana kisah permulaan aku yang terjebak ke kancah aku seorang blogger.









Panjang ceritanya...nak pendekan tak boleh plak seperti kata-kata saranan tuan 2daybloggers.com search engine suka entri panjang-panjang. Jadi aku seorang blogger kena lah rajin, yerk tak...!!! 

Sebenarnya aku malas dan tak ambil pedulik pun pasal bloggers ini. Mungkin aku tak tahu dan tak mahu amik tahu dan entah macam mana tah aku boleh kenal seorang yang memang kaki aku seorang blogger, bermulanya dari situ  telah menjadikan aku seorang blogger dan terciptanya blog http://malaysiascore.blogspot.com .

AKU SEORANG BLOGGER yerk ker aku seorang blogger entah lah....anda sendiri yang tentukan..hehehehe...

AKU SEORANG BLOGGER


Tajuk blog aku pada asalnya adalah berkaitan Dunia Permotoran yang meliputi kereta-kereta tempatan dan antarabangsa, setelah siap blog ni aku rasa payah pulak hendak tumpukan pada satu tajuk sahaja..

Salah satunya kerana aku lihat yang aktif dan banyak jadi aku seorang bloggers adalah dari golongan hawa, tu yang telah menyebabkan aku menambahkan tajuk blog aku kepada dunia blog dan permotoran. 

Jadi dengan tajuk yang besar aku boleh membuat pelbagai entri yang berkaitan isu semasa, cerita-cerita sengsasi dan tak lupa pada cerita berkaitan permotoran, moga dapat menarik minat para pembaca dari aku seorang bloggers ataupun siapa-siapa nak baca pun boleh, aku tak kisah.

aku seorang blogger

Perkembangan aku seorang blogger pulak...kita tengok gambar sikit...
aku seorang blogger
Harga Blog aku seorang blogger...Hebat tak...!!!

Ni salah satu yang mengembirakan aku dengan nilaian harga blog aku yang cukup besar RM 48,492.56 walaupun aku seorang blogger baru jer dalam jangka masa satu bulan, nie kira satu percapaian yang hebat buat diri aku seorang blogger.
AKU SEORANG BLOGGER
Ini plak dari pencapaian aku dari analisis Nuffnang Malaysia yang bermula dari 27 Mei 2011 - 19 Jun 2011 aku punya views sahaja dah berjumlah 3,075 dan Uniques berjumlah 1,556. Hebat tak aku seorang blogger......belum hebat lagi tapi ini salah satu perangsang untuk aku terus menjadi aku seorang blogger.

Pencapaian aku seorang blogger......

Lagi pencapaian aku seorang blogger dalam mencari pendapatan sampingan dari iklan nuffnang dan churp-churp walaupun tak banyak tapi ok lah...nak bagitahu segan plak...hehehe...lain kali lah aku bagi tahu berapa nilai aku dapat dari iklan, cuma aku boleh cakap aku baru dapat satu Buffered Earning (BE) hahaha..........aku akan terus usaha untuk terus berkhidmat dalam dunia aku seorang blogger.

HADIAH YANG DITAWARKAN DALAM KONTES SEO AKU SEORANG BLOGGER  bernilai RM 2,000.00

Pesanan Penaja : 

“Contest SEO ini telah dianjurkan oleh Blog 2DayBlogger.Com dengan kerjasama blog upprofits,  lepak dan broframestone. Manakala hadiah telah disponsor oleh 2DayBloggerupprofitsbroframestone , MJMySuperKidsMujePuan Bee dan Ellen“.


AKU SEORANG BLOGGER
aku seorang blogger

10 ulasan:

  1. freaky, soour, hati batu, apis... tq2 so much

    BalasPadam
  2. macam best jek ..hadiah pun gile gempak !

    BalasPadam
  3. waaa... mahalnya blog dia...
    Good Luck ya!

    BalasPadam
  4. tia...apa lagi..join cepat

    hanim...tq

    BalasPadam
  5. wah..buat blog free.bole jual rm2000..hebat bro..anyway, gud luck contest,,,beri tunjuk ajar c",)

    BalasPadam
  6. Perghhh.. Semoga berjaya saudara :)

    Besar nilainya kan..

    BalasPadam

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!