CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Selasa, 24 Julai 2012

Keyword Hari Raya...........

Salam semua.....
Sempena bulan yang mulia ini saya ingin berkongsi sedikit..tentang raya.


Baru sahaja 4 hari kita berpuasa. Orang dah sibuk nak bercerita pasal raya.

Raya-raya-raya...siapa yang tak suka raya kan...semua orang suka. Tak kira tua, muda.......hari raya mesti meriah.


Tapi saya bukan nak berceita pasal raya...........cuma nak kongsi dengan sikap kita semua...yang sepatutnya mencari jalan pada bulan puasa ini untuk melipat gandakan amalan kita...kan Allah S.W.T telah menjanjikan ganjaran yang besar pada sesiapa yang beribadah di bulan ini.
KEYWORDSHITS
ucapan hari raya19
koleksi lagu raya16
malaysia vs arsenal 20129
bola euro 20125
senarai lagu raya aidilfitri5
koleksi lagu lagu raya3
pertandingan sempena hari kemerdekaan3
senarai bahagian-bahagian sistem ekzos3
sms hari raya3
design kad raya upin ipin2
Total68
Ini hanya pandangan peribadi saya sahaja..........................kepada yang nak terima, terima lah pada yang tak suka saya nak buat mcm mana. Saya buat ini pun hanya ingin mengingat-ingati antara semua.

4 ulasan:

  1. betol jugak kan...sibuk awak2 nak shopping raya (macam saya...huhuhu)

    BalasPadam
  2. lah ramai rupanya seach pasal raya , sy tk search pun BW je sudah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu lah pbee....ramai yg ingat raya jerk

      Padam

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!