CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Khamis, 26 April 2012

Manchester City Datang Malaysia Nak Menguji Harimau Malaya

Manchester City VS Harimau Malaya

Stadium Nasional, Bukit Jalil, 30 Julai 2012.


SELEPAS Arsenal, semalam giliran Manchester City mengesahkan kedatangan mereka ke negara ini.
Majlis sidang akhbar pengumuman kedatangan Manchester City ke Malaysia

City yang kali pertama hadir ke nagara ini dijadualkan menentang skuad kebangsaan kendalian Datuk K. Rajagobal pada aksi persahabatan di Stadium Nasional, Bukit Jalil, 30 Julai depan.

“Kami memilih Malaysia memandangkan negara ini memiliki ramai peminat-peminat bola sepak Liga Perdana England.
Manchester City VS Malaysia

Kelab England seperti Manchester United, Liverpool, Arsenal dan Chelsea menerima sambutan meriah dan hangat daripada peminat di Malaysia.

“Oleh itu, kami juga mahu mengikuti jejak langkah mereka dengan membuka satu pusat penyokong City di sini sebagai langkah untuk mendekati penyokong-penyokong City di Malaysia.
“Sudah tentu kami begitu teruja untuk bertemu dengan skuad kebangsaan Malaysia menjelang perlawanan persahabatan pada Julai nanti,” kata Ketua Pegawai Jenama Komersial City, Ian Cafferky pada sidang akhbar pengumuman kedatangan City ke Malaysia di Hotel Palace of the Golden Horses, Seri Kembangan semalam.
Turut hadir pada sidang akhbar tersebut ialah Timbalan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Datuk Seri Subahan Kamal serta Pengarah Urusan ProEvents Sdn. Bhd., San Boon Wah.
Bagi Rajagobal pula, aksi menentang barisan bintang City kendalian pengurus, Roberto Mancini nanti mampu memberikan pengalaman berharga kepada anak-anak buahnya sebelum menghadapi kempen Piala Suzuki AFF, November depan.
“Sudah tentu perlawanan menentang City merupakan pertemuan paling hebat bagi kami yang mana saya yakin suasana pertembungan kedua-dua pasukan pasti hangat.
“Justeru, kami mahu mengambil kesempatan ini dengan merebut peluang yang terbaik apabila menentang salah satu pasukan gergasi England,” kata Rajagobal.
Terdahulu, Arsenal telah mengesahkan kedatangan mereka ke negara ini dan dijadualkan menentang skuad Harimau Malaya pada 24 Julai depan.
Malaysia Vs Arsenal 24 Julai 2012

1 ulasan:

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!