CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Sabtu, 28 Januari 2012

BAYARAN PARKING LETAK KENDERAAN DI HOSPITAL


Adakah perlu Kementerian Kesihatan Malaysia mengenakan bayaran bagi meletakkan kenderaan ketika kita hendak berurusan di Hospital....????


Kenapa nak kena bayar duit parking..??? 

Adakah kementerian Kesihatan Malaysia tiada wang bagi menampung kos operasi di Hospital..??



Contoh di Hospital Kuala Lumpur (HKL) Pelawat Hospital Kuala Lumpur (HKL) bakal dikenakan bayaran bagi tempat letak kereta selepas tender syarikat pengurusan baru dikeluarkan dalam tempoh terdekat.

Mungkin selepas ini...Hospital nombor dua terbesar di Malaysia pulak akan kenankan bayaran tempat letak kereta dan diikuti semua Hospital di Malaysia akan mengikut jejak langkah HKL.

Mungkin 

6 ulasan:

  1. Dah lama kena bayar...6/7 tahun dah rasanya.Org lain yg uruska parking tu sebab tu kena bayar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. erm...tapi kenapa kena bayar...kan itu satu kemudahan untuk pesakit dan waris pesakit.

      Padam
  2. Yg penuhkan parking kalu bukan utk berurusan kat hospital mmg patut dikenakan bayaran..tp kalu mmg parking utk berurusan kat hospital mmg la xpatut..

    Agak2 kat tmpt ko tuh depa parking sbb nk dpt parking free kan..pastuh gi masuk singapore..huhu

    BalasPadam
  3. hehe bayangkan sy pernah cari parking HKL , keluar masuk 2-3 kali sampai bayar pun 2-3 kali , padahal tk parking lagi tu ..

    HKL , memang dah kena bayar pun kan ? sekali masuk rm3

    BalasPadam
    Balasan
    1. erm...kesiannya dia...kira tak berbaloi kan.

      Padam

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!