CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Sabtu, 17 September 2011

Majlis Pernikahan Pelakon Popular, Eira Syazira

Pelakon Popular Eira menamatkan zaman bujangnya dengan jejaka pilihan hati Azad 


Lebih tiga tahun menyemai cinta, pasangan dramatis dan pelakon popular, Eira Syazira, 27, bersama Azad Jazmin, 35, akhirnya bernikah di rumah keluarga Eira di Putrajaya, di sini, malam tadi.

Akad nikah dilakukan ayah Eira sendiri, Shuhaimi Acheh pada jam 8.50 malam dan dengan sekali lafaz Eira Syazira sah milik Azad dengan disaksikan Imam Besar Masjid Putra, Putrajaya, Abdul Manaf Mat.


Hadir sama keluarga Azad dan ibu bapanya, Jeffri Abdullah dan Rosidah Kadir.




Pasangan itu mengenakan busana putih rekaan Hairi Tajuddin dan Wanpa malam tadi. Eira menerima sembilan dulang hantaran berbalas 11 dulang kepada Azad yang ditaja sepenuhnya Zaha Wedding Planner dan Ari Wedding Couture.


Selain jam tangan, tas tangan lelaki, kasut dan tali pinggang, pihak Eira turut menghantar jambangan coklat, gubahan buah-buahan, sejadah dan al-Quran, sirih junjung, satu set barangan sukan dari jenama pasukan bola sepak kegemaran Azad, Chelsea dan sepersalinan baju Melayu berwarna putih. Malah, sebentuk cincin yang dirahsiakan harganya juga dikirimkan buat Azad. 


Manakala pihak Azad membalas dengan beg tangan berjenama Tod’s, jam tangan Fossil, sepasang kasut, buah-buahan dan coklat, telekung, sejadah, al-Quran, sirih junjung, iPad2 serta sebentuk cincin berlian.

Pasangan itu akan melangsungkan majlis resepsi pada 19 November ini di kediaman keluarga Eira di Presint 14, Putrajaya dan 26 November pula di sebelah lelaki di Dewan Merin, Georgetown, Pulau Pinang.

9 ulasan:

  1. nikah juga akhirnya...
    si mamat tu pon slalu kecoh ngan faezah elai..
    moga jodoh berkekalan

    BalasPadam
  2. semoga bahagia hingga ke akhir hayat

    BalasPadam
  3. selamat pengantin baru utk mereka dan semoga berkekalan

    BalasPadam
  4. feewiitt kahwin jugak akhirnya. syukur :)

    BalasPadam
  5. wah kawin jugak dorg ni..
    slmat pngantin baru..
    smga bhagia ke hjung nyawa..

    BalasPadam
  6. apple,izreen,khairul, denaihati, freaky, sobri .....kita doakan yg terbaik untuk mereka.

    BalasPadam

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!