CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Khamis, 21 Julai 2011

Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 200 Blog Top Blogger Baru

Assalammualaikum semua.....

Mari kita mengikuti segmen ar-rifke.....yang bertajuk.......

Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 200 Blog Top Blogger Baru

ar-rifke.com

Cara Sertai Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 200 Blog Top Blogger Baru

Cara Mudah Sahaja. Kamu semua hanya perlu buat 1 entri bertajuk“Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 200 Blog Top Blogger Baru”. Sila selitkan:
1) Serba sedikit mengenai kamu.
2) Sudah berapa lama berblogging
3) Tujuan berblogging.

Terima kasih kepada ar-rifke kerana sudi membuat segmen bagi menarik ramai pengikut ke blognya yang hebat, dan mungkin blog aku (malaysiascore.blogspot.com)  akan mendapat sedikit tempias daripada blog ar-rifke ini.

Aku adalah seorang blogger baru yang yang bernama hafizal menetap di Bandaraya JOHOR BAHRU...pada mulanya aku malas dan tak ambil pedulik pun pasal bloggers ini. Mungkin aku tak tahu dan tak mahu amik tahu dan entah macam mana tah aku boleh kenal seorang yang memang kaki aku seorang blogger, bermulanya dari situ  telah menjadikan aku seorang blogger dan terciptanya blog http://malaysiascore.blogspot.com .

Tajuk blog aku pada asalnya adalah berkaitan Dunia Permotoran yang meliputi kereta-kereta tempatan dan antarabangsa, setelah siap blog ni aku rasa payah pulak hendak tumpukan pada satu tajuk sahaja..i
tu yang telah menyebabkan aku menambahkan tajuk blog aku kepada dunia blog dan permotoran. 


Jadi dengan tajuk yang besar aku boleh membuat pelbagai entri yang berkaitan isu semasa, cerita-cerita sengsasi dan tak lupa pada cerita berkaitan permotoran, moga dapat menarik minat para pembaca dari aku seorang bloggers ataupun siapa-siapa nak baca pun boleh, aku tak kisah.


Aku berblogging sudah masuk 2 bulan..dari 27 Mei 2011 - 21 Julai 2011 sedar tak sedar dah lama gak aku dalam dunia bloggers nie...dan dah banyak juga entri yang aku buat.

Tujuan aku berblogging ini adalah mengisi masa lapang yang ada, berkongsi dan bertukar-tukar pikiran dan pendapat dari orang ramai, tidak kira bloggers ataupun bukan bloggers sambil-sambil mencari pendapatan sampingan...hehehehe.

Ok lah sampai sini sahaja yang aku hendak berkongsi cerita tentang aku dan dunia bloggers ini..sekian terima kasih.

Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 200 Blog Top Blogger Baru

3 ulasan:

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!