CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Sabtu, 2 Julai 2011

Alam Perkahwinan : Kahwin oh!! Kahwin | Mahligai Perkahwinan Idamanku

Assalammualaikum dan apa khabar semua......
kahwin oh kahwin Kontest Istimewa ar rifke : Kahwin oh!! Kahwin | Jom Sertai untuk Hadiah LUMAYAN!
Alam Perkahwinan l Mahligai Perkahwinan Idamanku
Kontest Istimewa ar-rifke : Kahwin oh!! Kahwin | Jom Sertai untuk Hadiah LUMAYAN! Sebelum anda menuju ke alam perkahwinan
Tarikh : 3/5/2011- 3/7/2011







Tempoh : 2 bulan

PERINGATAN: Anda Yang Tidak Kahwin Pun Boleh Join!! Just Write it out…
5 Kategori Hadiah Kontest Kahwin Oh!! Kahwin
1) Hadiah Utama : Sebuah alquran digital – infonya boleh didapati dialqurandigital2u.com + 3 keping Dirham Kelantan!!
2) Hadiah Top Refferer : 3 keping Dirham Kelantan.
3) Hadiah Top Commentator: 3 keping Dirham Kelantan.
4) Hadiah Top SERPs: 3 keping Dirham Kelantan.
5) Hadiah Gambar Kahwin Terbaik : 3 keping Dirham Kelantan.

Kawin Oh Kawin!! Mahligai Perkahwinan IdamanKu ke alam perkahwinan



mahligai perkahwinan idamanku
Ingin membina mahligai perkahwinan idamanku bukanlah satu perkara mudah bagi setiap manusia, ianya perlu mengambil beberapa faktor. Seperti calon isteri atau suami, kos perkahwinan dan bermacam perkara lagi yang perlu dititik beratkan...dan yang paling penting adalah mendapat restu kedua ibu bapa.Baru lah boleh pergi ke alam perkahwinan


Aku nak mencapai mahligai perkahwinan idamanku ini bukan senang, banyak ranjau berduri yang aku tempohi. Sampai satu masa aku kena buat keputusan nekad, sama ada nak teruskan membina mahligai perkahwinan idamanku ini atau batalkan sahaja dari membina mahligai perkahwinan idamanku, dari bermimpi untuk ke alam perkahwinan. susah tu.

Bagi aku, membina mahligai perkahwinan idamanku bukan satu perkara yang boleh dibuat main-main. Ini kerana dunia perkahwinan akan menjadi penentu arah tuju dalam hidupku sebagai seorang manusia, dan seperti yang telah ditetapkan oleh Allah setiap manusia ada pasangannya.

Pening juga aku, macam mana ingin membina mahligai perkahwinan idamanku ini. Setelah aku berfikir dengan semasak-masaknya, aku akan cuba buat yang terbaik dan akan terus berusaha untuk mencapai mahligai perkahwinan idamanku dan akhirnya aku berjaya mencapai apa yang aku impikan dalam membina mahligai perkahwinan idamanku.

Setelah keputusan tercapai dan telah mendapat persetujuan dua belah pihak barulah aku melangkah ke alam perkahwinan / dunia perkahwinan.

Bermulalah dari situ aku terus berkerja keras bagi memastikan agar segala perancangan yang diatur untuk membina mahligai perkahwinan idamanku terlaksana dengan jayanya tanpa ada sebarang halangan dan cabaran.

Perkara pertama yang perlu dibuat adalah penetapan tarikh untuk melangsungkan majlis perkahwinan dan perkara kedua pula adalah mencari duit hantaran dan juga barang-barang hantaran seperti cincin, baju, kasut dan bermacam lagi.

Nak mencari barang-barang hantaran banyak tempat yang perlu aku pergi bagi meninjau harga dan sebagainya. Tetapi orang sekarang sudah tak perlu susah-susah, sudah boleh beli guna online pun, contohnya ada website mykahwin.my yang banyak kelebihan dalam mencari barang-barang bagi persediaan perkahwinan seperti :-

banyaklah yang ada pada mykahwin.my ini, hanya dihujung jari sahaja kita dah dapt apa yang kita mahu dan lagi satu website 

1tradezone di sini juga terdapat bermacam jenis barang bagi sebarang jenis majlis perkahwinan dan juga iklan perkhidmatan perkahwinan dan lain-lain lagi. 







Kalau mahu tahu dengan lebih lanjut, bolehlah melawat website 1tradezone di sini juga anda boleh 

mengiklankan segala barang2 atau peralatan perkahwinan yang tidak pakai lagi untuk disewakan atau dijualkan kepada org lain.








Setelah semua urusan dalam membina mahligai perkahwinan idamanku telah siap diuruskan maka tarikh yang ditunggu-tunggu dalam menuju ke gerbang perkahwinan telah tiba dan majlis perkahwinan aku berlangsung dengan jayanya dan telah sahlah aku berkahwin dan berjaya dalam membina mahligai perkahwinan idamanku.

Di sini aku juga ingin berkongsi sedikit koleksi gambar kenang-kenangan akuisteri dan anakku.
Jalan-jalan di Melaka
Jalan-jalan di Pontian
Di Majlis Pertunangan adik isteriku
Anak aku yang pandai berposing.





Pakej perkahwinan, Pakej Kawin, Dunia Perkahwinan, Mahligai Perkahwinan Idamanku, Alam Perkahwinan, Krusus Perkahwinan, Krusus Kawin, Perkahwinan, Realiti Perkahwinan


5 ulasan:

  1. Hahah..akhirnya..join jugak..anyway, Good Luck!

    BalasPadam
  2. upprofit...tu lah pikir punya lama...last2 baru buat.

    suha...tq

    BalasPadam
  3. semalam baru je cari barang-barang untuk hantaran. pening dan penat~

    BalasPadam
  4. Goodluck! Nak join juga, tp tak siap2 lg entrinyer

    BalasPadam

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!