CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Jumaat, 24 Jun 2011

Segmen Blog DenaiHati.com l 5Blog Yang Kerap Dilawati 2011

Assalammualaikum .....

Hari ini aku nak berkongsi dengan semua para blogger di Malaysia dan di  kawasan yang sewaktu dengannya berkaitan segmen denaihati.com berkaitan 5 blog yang kerap dilawati pada tahun 2011.

5blog 5 blog paling kerap dilawati oleh 101 blogger
denaihati.com


Antara blog yang kerap aku lawati nie adalah :-

azlinabest.blogspot.com
Blog azlinabest ini adalah blog my wife sebab tu aku kerap pi tgk, mana tahu ada info menarik dan juga aku boleh komen apa yang patut supaya blog ini terus mendapat perhatian para pembaca atk kira para bloggers ataupun sapa-sapa pun boleh baca tanpa ada rasa bosan dan jemu.


Upprofits.com
NI blog mesti aku kerap pergi jugak...kerana tuan blog nie dikira sebagai guru aku, dia yang banyak mengajar aku dari mula-mula aku berkecimpung dalam dunia blog sampailah sekarang ini. Dia mengajar aku cara membuat blog dan sebagainya. Terima kasih yerk bro.


myglobalnetwork.com
Blog ini banyak info-info yang menarik berkaitan dengan teknologi komputer dan sebagainya....seperti keluaran terbaru laptop, Tablet PC, Telefon pintar dan sebagainya.

2dayblogger.com
Blog nie menarik untuk dibaca...dan banyak maklumat, info-info terkini serta isu-isu semasa yang ada pada blog ini. Blog nie sebenarnya sunguh hebat dan luar biasa.

puanbee.com
Blog puan bee nie plak adalah blog yang banyak terdapat tips2 berkaitan keluarga, kesihatan dan lain lain lagi...hebat juga blog ini sebenarnya.


Itu sahaja 5 blog yang kerap aku lawat sepanjang tahun 2011 ni. Syarat lain untuk projek 5 blog kerap lawat pada 2011 adalah perlu menjemput 10 rakan blogger yang lain untuk turut sama memeriahkan acara ni. Oleh itu, 10 blogger yang aku nak sangat-sangat diorang join acara ni adalah:

2. lulu
7. adam
10. ceria







2 ulasan:

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!