CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Jumaat, 8 Jun 2012

Keputusan Perlawanan Malaysia Vs Singapore

Malaysia SERI dengan Singapore kerana pengadil mengambil rasuah..????

Geram dan menyampah tengok perlawanan persahabatan antarabangsa Malaysia VS Singapore

Mana tak geram...kerana pengadil yang berat sebelah..... dapat kita lihat........macammana selepas sepakan penalti yang dapat diselamatkan oleh Kairul Fahmi, pengadil boleh memberikan sepakan percuma pula dalam kotak penalti.

Sungguh tak adil sungguh langsung.....

Malaysia VS Singapore

Persatuan Bola Sepak Malaysia sila ambil tindakan dengan pengadil ini.....kerana mutu pengadilan yang dilakukan tidak menunjukkan dia seorang pengadil propesional.

Mungkin pengadil ini menerima rasuah...???

FAM kena membuat aduan dengan FIFA bagi membantah keputusan pengadil perlawanan Malaysia VS Singapore.

Tahniah pasukan Malaysia kerana menunjukkan kehebatan dalam perlawanan di stadium besar singapore.

Kami penyokong anda berharap anda dapat membalas dendam pada perlawanan timbal balik di Malaysia nanti. Titik cukup-cukup Singapore.....bagi  Malaysia 6-0 Singapore.

Tunjukkan kemampuan sebenar anda...jangan leka.

8 ulasan:

  1. tahniah malaysia,... tp janganlah pulak salahkan pengadil, mungkin ada hikmah di sebalik keputuan seri tu... kan kan kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang kalo tengok perlawanan tadi....nampak sangat pengadil berat sebelah. masa seperuh kedua tadi...dah abis mula2 bagi masa tambahan 4 minit..last tengok dia bagi lagi 1 minit......mcm ner kata tak berat sebelah

      Padam
    2. mmg,... sgt x fair tadi...eeeii..geram betul..ape yang pnting malaysia dah buat yg terbaek...tggu timbal balik 12 jun ni..:)

      Padam
    3. memang...saya sokong....terbaik malaysia

      Padam
  2. Pengadil tu x prnh pegi sekolah..bodo

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang geram betul tengok pengadil tuh.

      Padam
  3. Hakikatnya rasuah ada di mana-mana... Perkara mcm ni elok diadu kat FIFA ajer...

    BalasPadam

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!