CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Isnin, 14 Mei 2012

Misteri Air Tangki Berbau Busuk Terbongkar


Misteri air berbau busuk yang membelenggu penduduk di Taman Sri Titingan dekat sini sejak seminggu lalu terbongkar dengan penemuan satu mayat lelaki di dalam sebuah tangki air di taman itu kelmarin.
Mayat lelaki yang mereput itu ditemui oleh pekerja penyelenggara tangki air di taman itu ketika mereka melakukan kerja-kerja pembersihan tangki pada pukul 8.30 pagi.

anggota bomba dan penyelamat menurunkan mayat lelaki yang ditemui dalam tangki air di Taman Sri Titingan
Difahamkan, ketika ditemui, mayat itu dalam keadaan bogel dan terapung selepas dipercayai sudah mati sejak seminggu lalu.
Seorang penduduk yang hanya mahu dikenali sebagai Osman, 34, berkata, dia mencurigai kebersihan air di tangki rumahnya selepas terhidu air itu berbau busuk sejak beberapa hari lalu.
Sejak hari itu, katanya, dia langsung tidak menggunakan air tangki di rumahnya dan sanggup membeli air yang dibeli dari kedai.
“Dalam tempoh itu, kami memaklumkan masalah air busuk kepada pihak pengurusan air sebelum pekerja-pekerjanya menemui mayat di dalam salah sebuah daripada sembilan buah tangki air di taman itu,” kata Osman ketika ditemui di sini.
Perh.....minum air mayat.

2 ulasan:

  1. Erk!! mesti ada yang demam bila dapat tahu yagn seminggu ni dorang mandi dan minum/masak menggunakan air mayat erk!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tuh...mesti ada yang muntah2 seminggu nie.

      Padam

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!