CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Rabu, 12 Oktober 2011

Header Blog Terbaik Dari Puanbee.com

Assalammualaikum...........

Harap-harap hari ini adalah hari yang ceria dan mengembirakan kita semua.....

Saya ada berita gembira hendak berkongsi dengan rakan-rakan blogers semua.


http://malaysiascore.blogspot.com
Kenapa saya boleh ceria...anda nak tahu......

Nampaknya bertambah ceria dengan adanya header blog baru yang menaikan seri blog saya pada kali ini.

Sebenarnya, header blog saya ini direka khas oleh seorang yang hebat. Anda nak tahu siapa yang baik hati merekakan header blog saya......

Inilah dia.......... puanbee.com
http://puanbee.com.my
Terima kasih banyak-banyak kepada puanbee kerana sanggup meluangkan masa dan idea untuk membuat header blog malaysiascore. Dengan header blog yang puanbee buatkan ini saya bertambah semangat untuk berblogging hehehe..kerana blog saya dah bertambah ceria dan menarik.

Terima kasih sekali lagi untuk puanbee.com kepada sesiapa yang hendak mengenali siapa puanbee ini boleh lah singgah di blog beliau..

Jom kita berkenalan dengan puanbee

Apa pun puanbee ini dah terkenal dah...semua bloggers dah tahu siapa puanbee. Ialah ALEXA RANK puanbee kat Malaysia pun dah 281 hebat bukan..!!!

7 ulasan:

  1. wahh... untung la ha, dpt header..

    BalasPadam
  2. hehehe .. terima kasih ye hafizal .. sy pun tk de idea sgt ..

    BalasPadam
  3. yatie....cantik punya pbee buat kan tuh...
    soly..memg beruntung lah..

    pbee...ok lah nie...cantik jugak.

    BalasPadam
  4. roy...hehehe..kena tya lah puanbee

    BalasPadam

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!