CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Rabu, 14 September 2011

Mini Cooper Milik Datuk Siti Nurhaliza

Anda pernah lihat, jumpa, terpandang atau berselisih dengan sebuah kereta Mini Cooper Warna Merah dan Putih dengan Plat KCT 1 ini...???

Agak-agak anda, siapa pemilik Mini Cooper ini...
Mini Cooper 

Agak-agak berapalah nilai Kereta ini. Harga kereta satu hal, Harga Nombor pendaftaran kenderaan satu hal.Dari anggaran harga kenderaan dan juga nombor pendaftaran boleh beli sebijik banglo yang besar punya.

Mini Cooper milik Datuk Siti Nurhaliza buat tatapan peminat-peminat Datuk Siti Nurhaliza. Memang sesuai dengan Datuk Siti Nurhaliza Sebagai artis yang popular yang telah berjaya bergelar usahawan produk kosmetik yang bernama SimplySiti.


Sumber......Mini Cooper

11 ulasan:

  1. acheeqa.....hehehe..apa lagi beli lah..

    BalasPadam
  2. harga plate number 2/3 dari harga keta mungkin...

    BalasPadam
  3. hehehe..kenapalah mood update xmuncul2..sbb tu kalo masuk entry yg sama je..len kali kalo masuk..klik la iklan skali..hehehehe...btw..wish me luck..for interview esok..hahahaah..ketaq ni..ckp kedah sat na...

    BalasPadam
  4. denaihati...maybe kot...kena tanya org JPJ nie.
    suriani..good luck semoga berjaya

    BalasPadam
  5. alamak..tertekan iklan..sure sok masuk 25 sen lg..hahahah

    BalasPadam
  6. wah..datuk CT punye kete stylo =]

    BalasPadam
  7. harga kereta tu + dengan plat no KCT1 = RM 284,400.00, alah murah je, tak sampai pun sejuta.

    BalasPadam
  8. erm.. mini cooper tu mahal... xmmpu nk beli....

    BalasPadam
  9. suriani...tg...apa lah sgt dengan wish. semoga berjaya k.

    Syukri...org gelemor katakan..kete pun mesti kena gelemor gak..hehehee.

    Tanpa nama....mahal tu..tak mampu den nak menbayar bulanan nya.

    Niena....hehehe,pakai je apa yg mampu

    BalasPadam

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!