CERITA TERHANGAT!!! ---> TERBAIK!!!

Terhangat ..

Sabtu, 18 Jun 2011

Hadiah Menarik Untuk Direbut Dari Castrol Malaysia I kempen Castrol Magnatec Perlindungan Serta-merta

Assalammualaikum semua.........

Berita terbaik untuk semua, rebutlah peluang yang ada daripada Castrol Malaysia. Castrol Malaysia telah mengadakan satu permainan yang menawarkan hadiah yang lumayan kepada perserta.

Permainan yang disediakan oleh BP Castrol Lubricants (Malaysia) Sdn Bhd (Castrol) adalah permainan atas talian iaitu Augmented Reality yang disediakan di facebook Castrol Malaysia.


Hadiah-hadiah yang ditawarkan oleh Castrol Malaysia adalah sangat menarik, iaitu :-

1. Percutian ke Disneyland, Hong Kong 
2. Universal Studio, Singapura
3. iPad2 
4. Pelincir Castrol Magnatec


Permainan yang disediakan oleh BP Castrol Lubricants (Malaysia) Sdn Bhd (Castrol) adalah permainan atas talian iaitu Augmented Reality yang disediakan di facebook Castrol Malaysia ini diadakan sempena kempen Castrol Magnatec Perlindungan Serta-merta.


“Permainan ini membantu syarikat Castrol Malaysia menyampaikan kebaikan penggunaan Castrol Magnatec untuk menyelesaikan masalah kehausan enjin kenderaan.



“Pertandingan ini dipromosikan bersama kempen Castrol Magnatec Perlindungan Serta-merta di seluruh negara tahun ini iaitu di Mid Valley Megamall (16 hingga 19 Jun), Gurney Plaza, Pulau Pinang (1 hingga 3 Julai), AEON Tebrau City, Johor Bahru (22 hingga 24 Julai) dan One Utama, Kuala Lumpur (11 hingga 14 Ogos),” katanya pada majlis pelancaran kempen itu di Kuala Lumpur, semalam.


Katanya, menerusi permainan itu, peserta dapat melihat raksasa Augmented Reality yang bertindak sebagai watak penyebab kehausan dan molekul pintar pada Castrol Magnatec sebagai alat untuk melindungi enjin kenderaan daripada serangannya.


p/s kepada sesiapa yang berminat boleh lah buka facebook Castrol Malaysia sekarang.......banyak hadiah untuk direbut, semoga berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cerita Sensasi Terkini ---> Terhangat dan sensasi!!!